דפים

יום שבת, 20 בפברואר 2010

ביצוע בדק בית.

אני שמח מחיי כרגע.
הם מלאים ברצונות ומעשים טובים. הם מלאים בחברים נפלאים שנותנים לי סיבה לבוא לבצפר בלי להשתגע.
הם נותנים לי אפשרות להסתכל על קשרים, רצונות. דברים שהיו פעם ואינם עוד.
הבלוג הזה הוא מתנה. אני יכול לחזור ולראות את עצמי. שינויים, תובנות.
האנשים שעזבתי בחיי. הממ. יש כמה מהם שהייתי רוצה שישארו.
אחד מהם הגיע לחורבה שציפיתי שאליה הוא ייפול.
לקחת בנאדם על הגב זה תכונה שתמיד אהבתי בעצמי. הצורך להעצים, לעזור.
דבר שלמדתי הוא להישאר עצמי למרות השינויים. והיו הרבה.

הייתי פוץ. ><"
אני אולי עדיין קצת. נראלי שטיפלתי בזה. אני כנה עכשיו, לפחות. עם עצמי, עם אחרים.
אני מרחם עליך. על העובדה שאתה לא יכול להתסתדר לבד. שאתה תמיד חייב להיות עליון.
הקריאה של הסטטוס הזה רק נתנה לי עוד הבנה כמה אתה עמוק בתוך הבור הקטן והיפה שהכנת לעצמך. לפחות אתה נהנה בו.
ביקשת לא להיות תחת ביקורת כל הזמן? תן לאנשים סיבה לא לבקר אותך.
תראה להם שאתה מוכן להיות ~איתם~. בארבע עיניים. אתה חייב להיות עליון, ואני מבין את הצורך הזה שלך. להראות לכולם כמה אתה טוב יותר. זה מעצים, זה כיפי. אבל אתה לא יכול לחיות מזה, לתת לזה להוביל אותך.
כן, גם היא טיפשה. והיו כמה ניסוחים שלה שהייתי משנה, אבל פאק, כמה מלא בבולשיט בנאדם יכול להיות?
"מתוך כבוד למערכת". לא אכפת לך מהמערכת, המערכת היא תירוץ להוכיח כמה שאתה יותר טוב. המערכת לא באמת קיימת,
והיא ניתנת לשינוי. העובדה שאתה דבק בה זה כי אין לך במשהו אחר לדבוק.
כמה קל היה לך לכעוס על המערכת כשהיא אמרה שהיצירה שלך "לא ראויה". פור פאק סייק, זה היה ניסוח, והוא היה מוטעה. כרגיל, זה היה עוד ניסיון לפגוע בהו סו פרשס אגו שלך.
אם עודד היה אומר לך שיצאת אומו כי הברזת מביולוגיה, אני בטוח שהיית רץ מהכיתה. אבל ידעת שנורית תגיד כמה טוב היית לעיניי כולם. כי אתה נזון מזה. וזה לא דרך לחיות.
אתה יכול להמשיך להתנהג ככה, אני מבטיח לך שזה לא יפגע בך בחיים האמיתיים. אולי אפילו תרוויח מזה כמה דברים. אני אגיד לך מה לא תרוויח. אנשים שיהיו איתך. כי אי אפשר להיות איתך כשאתה תמיד רוצה להיות למעלה.

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
Unknown אמר/ה...

אולי היום, אחרי הרבה זמן אחרי, אתה יכול להיות רגוע. אתה זה אתה, הוא זה הואוכנראה, אחרי שפרקת חלק מהכעסים שלך, אולי זה פשוט הזמן לשחרר?
קלטתי עכשיו שלא דיברנו חודש, שיא המוזר
אור

אנונימי אמר/ה...

אהבתי את הפוסט מאוד...
עד הקטע של ה:''אני מרחם עליך. בלה בלה בלה...''