דפים

יום שבת, 2 בינואר 2010

עוד הוכחה למה ה"מעבר" הזה היה הכרחי.

כי אני נהנה שם יותר. כי השנה הזו הייתה הטובה בחיי, למרות שגם הייתה אחת הקשות. כי אני חווה חוויות שלא הייתי מתקרב לחוות אותן אם הייתי נשאר. כי אני פוגש את האנשים מדהימים ומקסימים שלא הייתי מתקרב לפגישה איתם. כי אני מרגיש הכי בטוח והכי נוח. כי טוב לי שאני שם. כי נוח לי מהחיים שלי. כי למרות שקורה מלא חרא אני יודע שיציאה אחת ואני שוכח מהכל.

אני מודה בעיקר לסתיו השנה. נתת לי את המקפצה הכי מדהימה ביקום ואני מת עלייך בכל צורה. תודה רבה רבה רבה שלא חשבת שאני עוד ט'6ניק ואשכרה התחלת לדבר איתי. 3>

אני כ"כ אוהב וגם כ"כ שונא עכשיו, אבל אני הרבה יותר אוהב.

 

תודה על השנה המדהימה בחיי. לכל מי שהיה מעורב ביצירה שלה.

וזה אפילו לא מסכם חצי.

אביגדור, אדם, אדר, אורי, אפי, אללה, אורנוש, בועז, גייגון, ויקה, חן, יבלונסקי,יעל, לירון, נוריאלוש, נסטיה, נתן, סתיו2,סתיו6, עדו(3>>), פירדי, קוטלר, קלי יובל בר יארדן וראש העין למיניהן, רלי, שחר, שטיין, שטרודל, שיר סליחה למי שלא כתבתי בדקתי בטלפון.

2 תגובות:

עדו אמר/ה...

אין תמונה שלי? =(

P:

ססיליה אמר/ה...

3>3>3>3>
אוהבת אותך המון