דפים

יום חמישי, 17 בספטמבר 2009

החלטות לשנה החדשה/תובנות ישנות.

אממ. שנה מיוחדת. כבר סיכמתי אותה כמה פעמים. אז אין סיבה לסכם.

תובנות שהגעתי אליהן בזמן האחרון:
אני צריך חברה. אני צריך חברה שאני אוהב. אני צריך חברה שתאהב אותי. אני צריך למצוא תחביבים. אני צריך למצוא פסיכולוג טוב. אני צריך למצוא סופסוף משו שאני אוהב לעשות.

 

תקוות לשנה החדשה:
להבין מה רוצים ממני. להבין מה אני רוצה מעצמי. למצוא את המקום שאני מרגיש בו הכי בטוח. למצוא את האנשים שאני הכי בטוח איתם. להחליט על משו בחיים שלי. לפתח סוג של אחריות כלשהי.

 

וסתם שטויות שעוברות עליי בזמן האחרון.

המון המון זבל. אני עייף בטירוף. אני לא עושה כלום. קרקעו אותי לפני היציאה הכי מגניבה שהייתה אמורה להיות בהיסטוריה. כוס מסריחחחחחחחחח.

 

אההההההההההההה כוסכוסכוסכוסכוסכוסכוסכוסכוסכוסכוסכוס.

 

 

אוווווווווו לפרוק זה טוב.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

3>
:\

ספיירו אמר/ה...

luv ya
מקווה שתצליח

אנמי אנונימי אמר/ה...

אני מקווה שתקבל מה שתרצה לשנה החדשה ויהיה לך מגניב ותזיין המון וחברה והכל ומה שתרצה! כי מגיע לך! כי אתה אחד הבני אדם הכי טובים ושהכי מגיע להם! ויוה לה זיו!